MAYBELLINE THE COLOSSAL BIG SHOT MASCARA REVIEW

18:00

Pozdravljene po dolgem času, danes bom napisala oceno znane maskare Maybelline The Colossal Big Shot



Ker je bilo o njej veliko govora, navdušene so bile vse tuje blogerke, sem jo želela preizkusiti tudi sama.  Stane nekaj čez 9€ kar je zelo ugodno za takšno super maskaro. Je trenutno moja najljubša maskara, zelo podaljša trepalnice, jim da volumen in jih ne zlepi skupaj, je zelo dolgoobstojna, zdrži mi namreč cel dan in se mi ne spacka. Všeč mi je tudi njena embalaža, katera je zlata metalik. Krtačka je navadna plastična. Maskaro ocenjujem z 10+, ker je res najboljša do zdaj, kar sem jih preizkusila in vam priporočam nakup.

Še slika before/after trepalnic:



Pozdravček, Helena





You Might Also Like

0 komentarji

Popular Posts