MOJA PREOBRAZBA

16:25

Živijo punce, današnja objava bo nekaj čisto drugačnega. Pisala bom o tem kako sem izgubila nadležne odvečne kilograme.

Začela sem leta 2011, ker mi je bilo dovolj. Ampak po enem mesecu mi je vsa volja minila. Pri svojih 155 cm sem tehtala okoli 74 kg kar je bilo grozno. Najprej sem poskusila z gibanjem in vajami ampak sem zopet hitro obupala.

Nekako mi je uspelo do leta 2014 pridi na 65 kg, ampak seveda sem se na zimo spet nazaj zredila.

Veliko prelomnica se je zgodila novembra 2016, ko sem si rekla '' Konec, tako ne gre več naprej, spremeniti se je treba!''

Zato sem se začela redno gibati in kmalu zatem tudi spremenila prehrano. Ko so se pokazali rezultati sem bila zelo navdušena. Na instagramu spremljam ogromno ljudi, ki se ukvarja z fitnessom oz. imajo osebno trenerstvo. Vsi so mi bili motivacija! Za določene vaje sem zvedela iz interneta preko teh oseb. Vaje sem izvajala redno doma, včasih pa odšla tudi v fitness. Te vaje izvajam še danes. Jedla sem zelo veliko sadja in zelenjave.

Sedaj jem ržen kruh, za malo posladkat pa si kupujem proteinske ploščice Protein Bar in 85% čokolado. Najraje pijem kar vodo, ampak kot že lahko veš se je tudi po nekaj tednih naveličaš. Zato si sama kupujem kar napitke Bolero, katere že dobiš v fizičnih trgovinah. Namesto nutelle sama kupujem Protein Choco Nuts znamke QNT, kateri čokoladni namaz ima najboljši okus kar sem jih sprobala, narejen je iz belgijske čokolade. Kmalu zatem sem poizkusila tudi arašidovo maslo, katero je zelo okusno. Imam ga od Scitec Nutrition, kateri je brez dodanega sladkorja, soli in palmovega olja. Preden grem trenirat ali doma ali fitness si v shaker zmešam 350ml  Optimum Nutrition  Gold Standard BCAA Train & Sustain, kateri zmanjša utrujenost in okrepi imunski sistem, spodbuja te med samim treningom, jaz ga imam v okusu cola. Velikokrat si v smuti dam tudi QNT Light Digest Whey Protein z okusom bela čokolada, kateri je odličen, velikokrat pa ga zmešam z mlekom. Sedaj poskušam tudi drug okus in sicer lešnik. Gre za zelo lahko prebavljive beljakovine, ki so primerne za gradnjo in vzdrževanje mišic kot tudi za hujšanje. Vsebuje nizko vsebnost sladkorja in je bogat z vlakninami. Za zajtrk si pripravim ponavadi MyProtein Instant Oats. To so mleti veganski ovseni kosmiči, v shaker dam 150ml mleka in 100g mletih kosmičev. Za napitke bodisi med službo ali doma najraje pijem Multipower Fitness Shake, kateri so zelo dobrega okusa. Vse izdelke lahko kupiš na spletni strani Polleo Sport, katera je moja najljubša spletna trgovina z dodatki. Spodaj si lahko ogledaš za katere izdelke gre.



Še nekaj bom povedala glede tablet in dodatkov za hujšanje, kateri obljubljajo čudovite hitre rezultate in brez diet. Naj povem, da sama nisem nikoli bila pristaš tablet za hujšanje in napitkov, ki bi topili maščobo. To je en sam lari fari, da boš shujšal z eno čudežno tabletko, brez gibanja in uravnotežene prehrane. Nobena stvar ne učinkuje, če se ne gibaš in ne paziš na prehrano!!!

Sama sem shujšala brez teh tablet in čudežnih napitkov.

Glede hujšanja ti svetujem, da si zadaš nek cilj koliko kg želiš izgubiti, da se redno giblješ, telovadba, sprehod, tek in spremeniš svojo prehrano. Tvoji cilji morajo biti jasno zastavljeni! Seveda pa tudi volja, motivacija. Sama sem našla motivacijo v drugih, kasneje ko sem videla svoje rezultate me je to vedno bolj motiviralo. Moraš biti vztrajna in ne odlašaj na jutri. ZAČNI DANES !! Stroge diete ti ne priporočam, ker je velika verjetnost, da boš slej ali prej obupala in se boš pregrešila v prehrani.

Danes na svojo velikost 155cm tehtam 58kg, kar je 16 kg manj kot 6 let nazaj. Z rezultati sem zelo navdušena in vztrajala bom še naprej!!

Spodaj si lahko ogledaš mojo before in after sliko:




Pozdravček, Helena

You Might Also Like

0 komentarji

Popular Posts