MAYBELLINE BABY SKIN VS. MAKEUP REVOLUTION ULTRA FACE BASE PRIMER

09:40

Pozdravljene, danes bom na blogu naredila primerjavo med dvema primerjema za obraz.


Maybelline Baby Skin

Je dupe na Benefitov Porefessional primer. Na obrazu pusti svilen občutek, koža je na otip mehka, gladka, zmanjša tudi videz por. Puder se mi lepše nanaša in zabrisuje in se tudi dlje časa obdrži. Koža se mi po tem primerju ne masti.

Makeup Revolution Ultra Face Base Primer

Tudi ta primer pusti na obrazu svilen občutek, koža je na otip gladka. Pri obstojnosti pudra nisem opazila neke razlike v obstojnosti ali nanašanju, ampak je primer vseeno dober.

Katerega ti bolj priporočam za nakup? Maybelline Baby Skin

Kateri primer pa ti uporabljaš?

Pozdravček, Helena

You Might Also Like

1 komentarji

  1. Jaz trenutno uporabljam Illuminating primer od Catrice in moram priznati, da mi je super. Naredi mi nežno svilnato kožo, ji da čudovit svetleč videz in poskrbi, da ličila ostanejo na obrazu vse do večera.

    Teh dveh še sicer nisem preizkusila, se pa dobro bereta.

    xx

    OdgovoriIzbriši

Popular Posts