SLIMTOX ČAJ- REZULTATI

14:06

Punce pozdravljene, končno bom napisala objavo oz. rezultate o Slimtox čajih.

Čaj sem naročila na spletni strani slimtox.si in sicer 28 dnevni program, plačala sem 54, 90eur. Dnevni čaj ima bolj okus po ingverju, nočni pa po vaniliji. Čaj sem pila brez sladkorja, nobenih sladil in ničesar, je blag okus, sicer se ga pa navadiš. Začela sem ga piti 26.4. in sicer 28 dni, vse sestavine so 100% naravne.  Pila sem tudi samo vodo, nič sladkarij in belega kruha. Po 28 dneh sem se stehtala in tehtnica je kazala 2 kg manj. Čaj je res super, ker je za razstrupljanje telesa in deluje na celo telo. Spremembe sem opazila na trebuhu in bokih.  Pri naročilu čaja dobiš na mail še brezplačni prehranjevalni načrt, da so se rezultati bolj vidni. Dnevni čaj spijete pred zajtrkom, nato malo počakate in pojeste, nočnega pa sem pila eno uro pred spanjem. Dnevni čaj pijete vsak dan 1x , nočnega vsaki drugi dan 1x si sicer po 2dl.  Če telovadite še čaj deluje močneje, deluje pa tudi vseeno če miruješ. Imela sem tudi veliko energije.  Priporočam nakup.

Pozdravček, Helena

You Might Also Like

0 komentarji

Popular Posts