PEARL SMILE CELJE

11:09

Pozdravljene punce. Danes bom pisala o zobkih in sicer kaj se je zgodilo z mojimi. Že dolgo časa spremljam stran PearlSmile Celje in sem videla, da so rezultati res enkratni, zato sem se tudi jaz odločila, da to poskusim. Naročena sem bila v petek,17.6. ob peti uri. Najprej mi je vse razložila kako poteka in kako se paziti prve tri dni po beljenju. Postopek je popolnoma neboleč in ne poškoduje sklenine. Sama sem se odločila, da bom šla na 21 minutno beljenje zob, katero je stalo 60€, v mesecu juniju pa drugo beljenje podarijo kar prinese dvojni rezultat. Najprej mi je pogledala kakšen odtenek zob imam sedaj, imela sem S20, nato mi je na ščitnik nanesla gel, kateri mora trdno držati na zobeh, da se beli in me dala pod led lučko z modro svetlobo, dobila sem tudi očala, da mi ne bi modra svetloba svetila v oči. Nato me je dala na 21 minutno beljenje, zatem je pa postopek ponovila in že je sledilo drugo beljenje zob. Po beljenju ščitnik izpljuneš, z veliko sline v kolikor je možno, nato sem obrisala zobe z robčkom in ne z ničemer drugim. Potem sva pogledali rezultat kateri je bil S10, kar pomeni, da imam sedaj deset odtenkov bolj bele zobe. Zelo navdušena. Beljenje zdrži okoli enega leta, odvisno je pa tudi od posameznika. Tri dni po beljenju sem se tudi pazila pri hrani in pijači, namreč piti se mora samo voda, pri hrani pa naj ne bi jedli nekaj zelo barvnih  jedi, kakšnih omak in podobno. Uporabljala pa tudi v teh treh dneh nisem ustne vode, ker je bolj agresivna, razen kakšne prozorne in pa bele zobne paste, če se le da. Z beljenjem sem zelo zadovoljna, spodaj pa tudi before in after slika za boljšo predstavo.

Pozdravček, Helena

You Might Also Like

0 komentarji

Popular Posts